Alla inlägg den 24 november 2012

Av mammanmax - 24 november 2012 20:50

Hela november har jag tänkt sätta upp utebelysningen i vårt träd. Men vädret har ju varit allt annat än bra. Grått, regnigt och kallt:( Men igår fick jag äntligen tummen ur!


Jag började jobba redan kl 6.50 igår, för att vi öppnade butiken kl 7. Jag var inte jättetrött, men hade blixtrande huvudvärk...

 

Jag tog en huvudvärktablett och väl på jobbet var jag lika pigg och energisk som vanligt! Kollegan tyckte t o m att jag pratade för mycket så tidigt på morgonen, hihi:) Så typiskt mig, det spelar ingen roll om det är mitt i natten eller mitt på dagen, har jag väl kommit upp ur sängen så är jag pigg och pratig!



Energin höll i sig och efter jobbet, som slutade redan kl 12, så fick jag äntligen upp ljusslingan!!! Blev supermysigt i vintermörkret! 

Av mammanmax - 24 november 2012 20:42

Då har jag försökt fixa till en ny blogg p g a att jag använt allt lagringsutrymme för bilder på gamla bloggen. Det kommer ta ett tag innan jag kommer in och har lärt mig hur denna fungerar. Jag lägger in en bild nu bara för att testa...

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards