Alla inlägg den 4 april 2013

Av mammanmax - 4 april 2013 17:20

Dessa skulle varit med i förra inlägget!

Av mammanmax - 4 april 2013 17:18

Vilken ledighet det har varit!! Det började ju i söndags, när jag var på väg hem från Malmö. Niclas och barnen skulle komma hem från Smögen först på måndagen, men när jag gick av tåget i Mölndal för att ta bussen hem, så satt de där på en bänk och väntade!! Jag blev otroligt överraskad och den extra tiden jag fick men barnen betydde mycket!!!!

Sen har vi ju haft helt fantastiskt väder!!! Solen har skinit konstant och vi har spenderat en massa go tid på vår altan, där det nästa är helt vindstilla. Idag jobbade jag även lite på årets första bränna:)

Det har väl varit lite upp och ner med barnen... Stundtals superbra, för att sedan bli storbråk, slagsmål, gnäll och skrik. Speciellt Linus humör är fruktansvärt jobbigt just nu. Han har t ex gjort en stor reva på Lion's kind och bitit två hål i hans pyjamas... Fast Lion är inte helt lätt han heller. Han har också ett jäkla humör ibland. Det är himla tur att de är ordentligt söta och goa mellan varven!!!

Nu sitter jag återigen på bussen ner till Malmö och ser fram emot min nästa arbetsperiod. Istället för en dags jobb och 4 stand by dagar, så har jag fått jobb alla dagar och dessutom övernattningar i London och Stockholm hela perioden. Tjohoooo, vad kul det ska bli!!!

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards