Alla inlägg den 23 maj 2013

Av mammanmax - 23 maj 2013 14:03

Så, då var allt packat och klart för hemfärd. Jag ska bara en liten tur till Amsterdam och Helsingfors först. Sover i Finland några timmar inatt innan jag flyger tillbaka och tar första bästa tåg hem:) Förhoppningsvis kan jag sova även på tåget, då stoppet i Helsingfors är extremt kort. Har ungefär 5 timmar på hotellet och då ska man sminka av sig, komma till ro och somna, upp och sminka och fixa sig och äta lite frukost. Kvar blir inte så många timmar att sova, MEN jag slutar redan vid 8 imorgon, så det är lätt värt det!!!


Här i Malmö skiner solen, men är inte särskilt varmt. Tog iallafall en härlig promenad i Pildammsparken innan jobbet:)


 

Imorgon kommer jag hem såpass tidigt att jag kan hämta barnen på dagis, vilket jag älskar!! På lördag blir det fotbollsträning och tjejträff och förhoppningsvis kommer jag iväg till Ullared på söndag:)


Förra helgen var jag ute för först gången på ca 6 år och hade jättekul!! Jag var bjuden till Camilla (Linus kompis Samuels mamma) på lite kalas, eurovision och utgång:) Underbart!

   

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards