Alla inlägg den 3 juni 2013

Av mammanmax - 3 juni 2013 21:58

Vilken underbar dag jag haft!!!! Kanonväder och härliga barn!

På väg till dagis för att lämna Linus några för några timmar. 

Oj, vad stor han ser ut min lilla Linus! 

Lion fick snabbt en favorit bland alla fina födelsedagspresenterna. Denna gräsklippare (klippa, som han säger) släppte han inte ur sikte många stunder under dagen. Till exempel extremt svårt att låna ut till storebror som även han blev väldigt förtjust i den... Blev endel slagsmål om den imorse. Lion släppte den ibland, men såfort någon annan närmade sig så skuttade han snabbt tillbaka och tog den igen! Kul att den var uppskattad och nu kanske han kan sluta tjata och gråta för att inte Niclas klipper vårt gräs varje dag:)

   

En annan present han fick var denna enkla sparkcykel, med 4 hjul. Inköpt på Ica Maxi till Linus 2-årsdag. Linus älskade denna, men när han fyllde 3 år fick han en lite mer riktig med 3 hjul, så denna fick åka upp på vinden och vänta på att Lion skulle bli 2. Alla presenter behöver ju inte vara nyinköpta... Linus undrade t ex vad det var i paketet, han kände inte igen den alls och Lion tyckte även väldigt mycket om denna present!

 

Sen till dagen största händelse... Linus kunde helt plötsligt cykla helt själv!!!! Han är ju grym på balanscykeln, men på den riktiga har han hela tiden lutat åt sidan och inte alls försökt hitta balansen. Så idag, när granntjejen på snart 6-år, säger att hon lärt sig cykla alldeles själv, då gick Linus till sin cykel och cyklade iväg hur bra som helst!!!! Hahaha, ungar är för sköna, bara de ser kompisar göra något, så kan de plötsligt saker som tidigare varit helt omöjliga:)

Av mammanmax - 3 juni 2013 13:27

Igår kom jag äntligen hem och killarna i familjen mötte mig vid tåget! Som jag längtat denna gången!!!!!

Förväntnsfulla...


     



I fredags, när Lion fyllde 2 år, så var jag iväg och jobbade. Så hans firande fick vi ta idag på morgonen istället. En massa paket och sång fick han när han vaknade:)

 

Liten trötter, med en massa paket!!!


 

SPÄNNANDE!


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards