Alla inlägg den 10 juni 2013

Av mammanmax - 10 juni 2013 14:33

Förkylning + flyg = ingen bra kombination:(

Började jobbperioden i fredags och var lite småförkyld. Jättepigg ändå och ingen fara med mig. Men dagen efter... Förkylningen var inte värre MEN öronen!!! Oj, oj, oj, vad ont det gjorde vid landningarna. Alla kollegor med mer erfarenhet än mig sa till mig på skarpen att inte flyga de närmsta dagarna... Det var nog tur, för det onda satt kvar i örat hela dagen och på tåget hem, så kändes det extra mycket när vi åkte genom tunnlar. Dessutom har förkylningen blivit betydligt värre idag:(

Nu har jag varit hos farbror doktorn och fått lite medicin. Så nu ska jag kurera mig och bli helt frisk och flygklar till söndag, då jag börjar nästa jobbperiod!!! Dessutom kan jag hämta ut mer medicin, om jag blir förkyld en annan gång. Så förhoppningsvis ska jag inte behöva bli sjukskriven igen för en liten skitförkylning:)

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards