Alla inlägg den 10 december 2012

Av mammanmax - 10 december 2012 21:08

Jag hann precis hem innan nattning ikväll och mina småttingar blev helt tokiga av lycka när jag kom!! Jag har aldrig mötts av sådan glädje:) de blev helt speedade, hoppade, sprang, skrattade och gapade om vartannat. Jag busade rätt vilt med dem ett tag, innan vi varvade ner och lekte lite lugnare. Sen mös jag med Lion och nattade honom. Åt och pratade en stund med Linus som hade mycket att berätta och det lös ut ögonen på honom. Kärlek!!!!

Sen blev det lite sagoläsning och mys med honom oxå innan han fick krypa ner i vår säng. För nu när vi inte setts på några dagar har han ett extra stort närhetsbehov och han ville mysa med mig hela natten:)

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards