Alla inlägg den 18 december 2012

Av mammanmax - 18 december 2012 08:24

Mamma har berättat om mina idéer och starka vilja när jag vet liten. Att jag ABSOLUT skulle ha sommarklänning mitt i vintern t ex.

Idag vaknade jag och Lion först och gick ner och fixade. Vi hör senare Linus som dunsar ner för trappen. Men sedan blir det tyst.. Jag går dit för att säga god morgon, men han blir skogstokig och skriker att jag inte får titta! Jag går iväg och sen dröjer det ett bra tag innan han stolt kommer ner till oss i köket. Pyjamasen är borta och han har bytt om mitt i trappen, till sitt fotbollsset - shorts och t-shirt!

Niclas berättade att Linus bestämt vill ha på sig detta hela tiden nu. Ska tilläggas att det inte är speciellt varmt hemma och jag går i tjock tröja och raggsockar:) Dessa barn!

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards