Alla inlägg den 12 december 2012

Av mammanmax - 12 december 2012 19:38

Jag gick med Linus till förskolan imorse, han fick också gå, för balanscykel går ju inte riktigt nu i snön! Ibland får han åka snowracer, men idag skulle jag direkt till jobbet och ville inte lämna den utanför dagis. Men han hade tur idag... Bästa kompisen mötte vi på vägen och Linus fick åka med på hans snowracer:)

I branta backen släppte de och "ramlade" av och så fort de kom på och började åka igen så släppte de och ramlade återigen i en hög och skrattade! Godingar:) tur att jag inte hade bråttom till jobbet.

Av mammanmax - 12 december 2012 19:37

Jag gick med Linus till förskolan imorse, han fick också gå, för balanscykel går ju inte riktigt nu i snön! Ibland får han åka snowracer, men idag skulle jag direkt till jobbet och ville inte lämna den utanför dagis. Men han hade tur idag... Bästa kompisen mötte vi på vägen och Linus fick åka med på hans snowracer:)

I branta backen släppte de och "ramlade" av och så fort de kom på och började åka igen så släppte de och ramlade återigen i en hög och skrattade! Godingar:) tur att jag inte hade bråttom till jobbet.

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards