Alla inlägg den 16 december 2012

Av mammanmax - 16 december 2012 22:23

Lion tycker att Pippi hade en bra ide' om hur man sover - fötterna på kudden. Det är helt omöjligt att få honom att sova med huvudet på den. Vi ha t o m lagt kudden i fotändan på sängen, men när han somnat ligger han alltid på täcket!

Täcke ja, det kan man ju fråga sig varför man skaffat till de små... Linus började behålla sitt på vid 3-årsåldern. Innan dess, även som liten bebis åkte det av nästan direkt. Likadant har det varit med Lion. Han hatar täcke, sprattlar av sig det med en gång, även om han är iskall... Är det bara mina barn som är sådana, eller är alla småttingar så? Varför ska man isåfall köpa täcke till dem de första åren (helt onödigt ju) och varför är utbudet på lite varmare "vinterpyjamasar" så dåligt?

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards