Alla inlägg den 17 februari 2013

Av mammanmax - 17 februari 2013 14:21

Då så, nu var det dags. Tar min gigantiska resväska och alla andra väskor och flyttar söderut. Första vändan nu blir det ju ganska mycket att släpa på. Täcke, kudde handdukar och annat stort.

Familjen körde mig till cbentralen och det var lite sorgligt att säga hej då till de små... Lion sa NEJ och grät lite och Linus ville inte säga hej då alls:( Men jag är övertygad om att de kommer ha en bra vecka. Farmor kommer imorgon och kommer vara hos dem större delen av veckan. De kommer ha så fullt upp och så kul att de knappt märker att jag är borta misstänker jag.

Jag på mitt håll kommer ju också ha huvudet fullt med annat. Roliga pluggdagar och träffa nya människor:)

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards