Alla inlägg den 23 februari 2013

Av mammanmax - 23 februari 2013 21:18

Jaha, så har Lion varit i farten igen... Han är ju mer vild än tam och använder inte huvudet! Linus har alltid varit högt och lågt och hoppat och sprungit. Men han har alltid haft koll på vad han klarat. Lion däremot bara kastar sig ut och lär sig inte alls fast han slår sig.

Ikväll sprang barnen runt i full fart precis som vanligt. Sen snubblade Lion och flög med huvudet före in i gångjärnet på toadörren. Det blev ett rejält jack i pannan på honom:( Vi var väldigt osäkra på om detta var något att åka till akuten med, men såret såg både djupt och brett ut.

Barnakuten ikväll var proppad med folk och det tog en nästan 2 timmar innan vi ens fick träffa första sköterskan. Lion hade dock hur kul som helst och var överallt. Han sprang i vanlig ordning... Ställde sig långt bort, laddade och sa "ga, ga, gAA" (klara, färdiga, gå) och sen sprang han i full fart genom hela väntrummet!!!! Allt medan jag blev mer och mer övertygad om att vi åkt dit i onödan...

Men det visade sig att såret var rejält djupt och fick tejpas ihop. Han tyckte det var sådär, men njöt samtidigt otroligt mycket av klubban han fick:) Han får ju inget godis annars och sken upp som en sol, tog ofta ur klubban och sa dodis!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards