Alla inlägg den 19 februari 2013

Av mammanmax - 19 februari 2013 22:06

Även fast jag inte varit här mer än några dagar, så kliar det lite i fingrarna att få piffa till mitt rum lite. Göra så att det känns lite mer hemma. Ikväll har jag piffat så mycket..... NOT!! Har väldigt provisoriskt lutat några foton mot fönstret... Snyggt, nej inte direkt va:) Men nu prioriterar jag kursen och har på kvällarna suttit vid datorn och pluggat "dangerous goods". Imorgon kväll blir det till att läsa på om aircraft systems, som vi har prov på på torsdag. Den kvällen tänkte jag även få gjort dangerous goods testet. Sen är det redan fredag, med första hjälpen på schemat och prov på det. Därefter bär det av hemåt!! Så piffandet får vänta tills jag är färdig med kursen och får lite "dötid". Inte så mycket av den varan just nu, men det är bara skönt att ha fullt upp:)

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards