Alla inlägg den 24 februari 2013

Av mammanmax - 24 februari 2013 15:50

Lion, Lion, Lion.... Att den lille vilden aldrig lär sig! Inte ens av att slå upp ett djupt sår i pannan och åka till akuten.

Idag var jag och barnen ute på granngården, där de har en lekstuga. Låter inte så farligt, men storebror klättrade ut ur fönstret och efter kom Lion med huvudet före! Som tur var gick det bra, men det visar ju väldigt tydligt att han inte använder sitt lilla huvud.

Däremot slog han sig när han skulle ut ur lekstugan vanliga vägen. Dörren är väldigt trög och när han fick upp den flög han ut med huvudet före. Jag fick trösta honom ganska länge innan han ville iväg och leka igen. Vad gör han då?? Jo, precis samma sak igen, flyger ut genom dörren med huvudet före!!!! Som tur var blev det inga skador idag iallafall:)

Presentation


Välkommen till min blogg. Cecilia heter jag och bor i Mölnlycke tillsammans med min sambo Niclas och våra två små barn - Linus och Lion. Lämna gärna någon kommentar! Alltid kul att veta vad ni tycker och sen är jag ju väldigt nyfiken på vilka ni är:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards